January 31, 2010

new semester~

tadaahhhh!! =) im back!!! terase gatal nk menaip dh nih..hik3~ hari ni bermula tutorial pertama...1st subject- advanced financial accounting...8pg - 10.30pg ...hihi msuk2 gini la, *__* cehhh mende lak tu.. juling kot...kikiki~~~ mcm bukan budak account jek aku nih...lost gile..hu3~ urat kt kepale dh bykk putus...sedey2~ kna refresh balik niii...kelas ni 5org jek lak tu..3 boy 2 gurl..sorg india yg lain sume melayu...hihi~

tutor subject nii Pn. Noraslindah..aku dh penah ade subject ngan die b4 ni~ setahun yg lepas..hihii tp tak sangke die igt aku lg...cuz subject lepas tu,aku msuk sekali jek kelas die..hahaa!! kantoii lakkk...sbb skali je msuk kelas tu la die igt kt aku...budak yg ajin tak dtg kelas mse tu..huhu~

kol 10.40pg - 1.10 tghari lak smbung kelas advanced management accounting...hihihii subject ni ok sket...more pd teori...so bace jek la..blah3...hihi~ bce jek pn ngantukkk.huhu tp kelas ni best =) after tu free..kol 4ptg lak smbung subject public sector accounting..pn teori gakk..hihi~


2 comments:

  1. Bidadari kecil,Buat yang terbaik untuk diri sendiri ya... kami sentiasa menyokong kejayaan anda... sahabat..

    ReplyDelete