May 7, 2010

oh mama sy mahu kawin :p

hmmm 5 JUN 2010. 1 tarikh yg aku akan igt smpi bila2. tarikh ni byk sgt undangan majlis perkahwinan kawan2, aus, ikin, aniz, lindah n mumun. tp cume 1 majlis jek yg aku dapat hadir dgn sbb yg plg kuat. iaitu mumun. ikot hati mmg nk jek gi semua majlis2 tu. tp tarikh tu aku ade tugas penting sebagai pengapit mumun. 1st time kena jd pengapit. nervous lak. mcm lah aku yg nk kawin. hahaha!! hmm pd semua, even i tak dapat hadir, i tetap doakan u all berbahagia sampai ke syurga. AMIN~



kad undangan majlis perkahwinan kawan2 ~

hmm skrg pn dh canggih. sume jemput thru Facebook je. hehe boleh jimat kos percetakan & penghantaran kad :p

2 comments:

  1. wah~good luck cik azilah. lepas jadi pengapit. selalunya u lak jadi pengantin. hehe. saya punnak kawen lagi skali gak. bleh? haha~ make sure jangan pakai warna earth colour. oh ye, ainee ada jumpa butik fesyen korea murah gile rm10, 15,20 kat jusco bukit indah. silalah check out. setakat ni ainee dah rembat 6 pasang. yeeha~~ hahaah~

    ReplyDelete
  2. hahaha. tu la. i pn nk di apit cepat2. eee gedikk!! :P

    ehh celah mne butik tu?? i nk wt lawatan tapak :p hihi

    ReplyDelete