December 24, 2010

"ko pakai tudung semalam ke?"

story ni pendek je. bukan nak kenakan sesape. saja nk cerita. nak cakap story ni aku rasa kelakar giler.

pagi tu pergi kerja macam biasa. rasanya dah dekat 2 bulan pakai uniform tudung yg company dh sediakn. on the way nak masuk opiz, terserempak dengan sorang staff ni. mmg jarang2 terserempak. selalu nampak muka tp ssh nk bertegur sape. saja tegur dia pagi tu. tanda hormat orang lebih tua. pagi lagi lagipun, mood aku masih ceria. then die pn senyum . lalu menegur, "ko pakai tudung semalam ke?" wohooo!! speechless 10 saat oke!! rasa mcm rosak sejekap mood keje pagi tu. tak masuk pintu opiz lg plak tu (sambil tersengih pikirkn diri mmg tersentak dengar soalan mcm tu). kadang ada je kn setengah orang cakap ikut sedap gusi. hahahha. aku bukan kesah pn. takde la nak amik hati ke apa. tapi rasa sangat kelakar. kalau dh 1 bumbung, tp tak tau tudung tu uniform yg aku memang kena pakai hari - hari, memang dah jadi kes serius. sabar je la. pagi tu gak aku kecoh 1 opiz. hahaha. meluahkan perasaan yang berkocak camuk dek soalan yang mcm tu. die tak tau tu uniform, takpa la kan. tp serang dengan soalan yang macam tu secara tiba2... uii.. terdiam oke.. ngee :p

antara sbb tulis cerita ni dekat blog:

*rasa sgt kelakar. nk korang gelak same. tu pn kalo korang gelak la. hahaha :p
* nk ingatkan diri sendiri, hati - hati bila berkata - kata.
* nak ingatkan diri juga, tak perlu la nk simpan dalam hati kalo rasa2 terkecik hati. (maafkan dalam hati) hihi


s e k i a n dari b i l i k berita :p


No comments:

Post a Comment