December 29, 2010

::review 2010::








Tajuk entry tak boleh blahh kan :p hihi tak ada ape sangat pn nk cerita. nak flashback balik pun dh tak ingat. masa tulis entry ni ---> rasa happy juga sedih. tak tau perasaan sebenar. tp aku tetap bersyukur dan aku redha . semoga Allah terus lindungi kita dari kesedihan dan dukacita. AMIN.


wohoo, dah penghujung tahun 2010 rupanya. sangat cepat masa berlalu. cuma berharap tahun baru memberikan semangat baru untuk terus maju. yeay! jadi selamat datang pada umur 26, selamat tinggal pada umur 25. ngee. **terima kenyataan, umur dah manyakkk**

apabila umur makin banyak, tentu juga makin pendek hayat hidup. semoga seiringlah urusan dunia dengan urusan akhirat hendaknya.

"Carilah DUNIAMU seolah-olah engkau akan hidup selama-lamanya

dan carilah AKHIRATMU seolah-olah engkau akan mati besok pagi"

-- Hadis Riwayat Ibnu Asahin


apa yang best/happy/suka tahun ni :

* salah satu benda yang aku doa hari2 ---> aku dapat balik seorang kawan yang pernah hilang suatu ketika dulu. syukur sgt! :)

* pengalaman jadi pengapit bestfriend. ngee :p

* naik gaji. haha. tiap2 tahun bukan ke naik gaji?

* birthday tahun ni penuh makna ( last year tgh terluka. haha. ngade! )

* happy dengan semua yg aku ada sekarang. thnks so much 4 being there!

* dapat bestfriend baru, somel namanya ( nama bukan seperti IC :p )

* dah 4 tahun bekerja rupanya.

* Branch dapat low risk 4 audit rating. 2 branches jek oke kat semenanjung ni ( kire bonus jap) hihihi.

* 3 kali dapat incentive 4 project smile. (RM400+ RM200 + RM 200) kayo? tak pn. ngee :p yang penting semangat kerja:)

* 1st time jalan jauh. family day to sarawak. yeay!

* aku rasa aku dh semakin banyak + pandai cakap. haha. syok rasanya! :p

* Dah pandai make up kot. hihihii (statement tak blh blahh)

* dapat beli jam GUESS. hik3. jakun kn (hadiah kan diri sendiri ) hihi

* thn ni jarang kena gastrik. sakit woo kalo kena. hihihi

* MC 1 kali je. ngee. syukur sihat :D


apa yang tak best / sedih /tak suka tahun ni :

* 1st time naik kapal terbang. nk muntah + loya. oke, tak suka.

* berat naik. hihi.

* cuti tahun tak banyak. cepat habis. ngee

* kawan2 ramai dah kawin, tahun ini aku single lagi. hehehe ngade!

* dpt soalan yg sama tiap kali jumpa sedara mara "bila nak kawin?" alamak.. cabut lari cepat! :p

* gara2 anjing, hampir masuk parit.

* melayang RM250 sebab pecah kan no flat kereta vios singapore.

* asal sakit kepala je, telan panadol actifast. isk3.

hehe ok la takat ni. yang lain tak ingat. orang kata, yg sedih ke yg tak best ke toksah la di kenang. hik3. cheers! :)

No comments:

Post a Comment